Nu kan jag gå & sova

Så där ja, nu är ordningen återställd, Tilde sover bredvid mig i soffan,
Olivia hemma från Grönan, nöjd och glad
och Anders hemma, kollar hockey så klart
Man veta att man är tonårsförälder då man avstår från vin till maten för man vet inte om man måste hämta ungar! Jag är så glad att Olivia vill det, bli hämtad alltså. I kväll ringde hon och frågade om vi kunde hämta vid tunnelbanan, skönt att veta att ungarna vill att man gör det. Jag agerar gärna taxi åt Torpets ungar så man vet att de kommer hem ordentligt.
 

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Mysigt!! Men inte alltid mysigt att ha så stora barn... eller hur!
TACK för den fina kommentaren, den värmde!

2013-05-09 @ 22:01:40
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0