På riktigt bra humör, det svänger fort

Näe nu får det vara slut på det här, irritation och självömkan... Nu jävlar är det dags att rycka upp sig! Ta tag i det som känns förjävligt eller skita i det, det får inte ta så här stor plats i mitt liv längre. Hoppas att ni alla har den fin dag och lyfter blicken när det känns tungt!!

Solen skiner, det är varmt på riktigt nu, skolavslutningen närmar sig med rasanade fart och jag kom i väg till gymmet i går. Visst har man det bra!! Det svänger fort i mitt liv  :) Fick sällskap in till stan av en fin vän i morse, att starta dagen med att tanka positiv energi är det bästa, nu har jag en skön dag på jobbet, får man erkänna det? Bra och fina kollegor, inte en massa möten utan en dag vid skrivbordet, precis vad jag behöver, kanske att jag hinner ta en promenad på lunchen med Sussi, då är arbetsdagen komplett :)

Ett minne från Kroatien, tänk att ha dessa i sin trädgård!
 
I kväll är det föräldrar möte i skolan samtidigt har Tilde avslutning på Cheerledingen... Detr blir till att dela upp familjen, gissa hur. Hehe!! 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Härligt att höra att du mår bättre
Kram maria

2013-05-16 @ 09:48:44
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Sussi

Va härligt att "ha dig tillbaka" till ditt gamla vanliga härliga glada jag. Lunchprommisen gjorde susen, dela med dig av alla fina vår/sommar bilder du tog 😊 Ses imorrn Kram

2013-05-16 @ 17:45:32
Postat av: maria

Härligt att höra tjejen
Maria

2013-05-16 @ 18:02:55
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0