Soliga dag..

Ligger i soffan efter en solig och härlig dag. På förmiddagen sken solen från klarblå himmel, då passade jag och Tilde på att plantera blommorna som inköptes i går.
Lunchen intogs liggandes på verandan På eftermiddagen var det gads för Soliflicksuppvisning, Tilde håller på med Cheerleading men har bestämt sig för att sluta och bara köra handboll till hösten. Inte helt utan sting i hjärtat såg vi vår sista uppvisning.. Just nu är Anders ute med tjejerna och spelar handboll, jag hör dom skratta och prata utanför och det gör mig så lycklig i hjärtat.
Inte ens det mest självklara i livet kan man ta förgivet, att ha ork att leka med sina barn är inget som är självklart, ibland finns inte orken helt enkelt.. Men NU då var det inget fel på någon, högt tempo häll dom :)

Kommentarer
Postat av: maria

Jag tror alla får energi en sån här dag
efter denna tunga mörka & kalla vinter

Nä men se så fint det blev med blommorn
Kram Maria

Svar: Tack Maria! Ja visst ger det energi :)¨
KRAM
A
Anna

2013-05-04 @ 21:15:19
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Linn

Underbart med lunch utomhus, nyplanterade blommor, sol och glada skratt. Vardagsglädje när den är som bäst.

Svar: Eller hur <3
Anna

2013-05-05 @ 01:03:18
URL: http://www.linnidag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0