Halva veckan har gått redan

Och jag är tröttare än någonsin, är lite rädd att jag hållet på att sova mig ännu tröttare! Sjukt trött på det här nu, jag har inte varit på gymmet på över två veckor, 16 dagar för att vara exakt.. Först ont i halsen sedan tappad jag rösten helt sedan omtvistad bröstet och en sjuklig trötthet, ny vill jag inte mer. 
Just nu sitter Tilde och läser saga för Lukas, nej ingen lite lillebror som vi hållet hemlig, bara hennes undulat

Olivia kollar TV efter att ha varit på gymmet, hon har praktik nu i två veckor, tungt att jobba hela dagarna men Skönt att slippa läxor!

 Anders tränar och jag har tagit fram lite mer ljuslyktor 
Man kan ju smyga fram julen i huset redan nu ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0