Vad ska jag ut och göra??

Efter jobbet tog jag en promenad med en kollega som skulle till tågstationen här i Göteborg. Skönt med en promenad innan jag ramlar in på hotellrummet men vad händer, jo efter att jag vinkat hej då och bett om färdriktning mot hotellet, i regnet vill jag tillägga, promenerar jag mot vad jag tror  är rätt håll men någonstans på vägen ändrar jag riktning.. Inte innan jag står öga mot öga med en stor färga, ja en båt alltså inser jag att jag säker promenerat 30 minuter åt fel håll!! Samtidigt inser jag att jag inte har en aning om åt vilket håll jag ska ens. Men men nu en timma senare är jag i alllafall mätt
Nu dags att fortsätta letandet efter det försvunna hotellet...om ni inte hör av mig på ett par dagar kan ni kanske kunna vara vänliga och efterlysa mig, hälsa att jag sist befann mig på ett MCD i Göteborg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0