En snabbis...

...tittade jag in efter flera dagaras frånvaro... Lite fundersam, statistiken besökare ökar när jag inget skriver?? Mmm finns säker en förklaring men det orkar jag inte fundera över just nu.
Dagarna rullar på bättre än jag vågat hoppas, jag har massor på jobbet men kul & kvällarna är det träning eller som i går, en date med bästa brudarna ♥
Idag är det två månader kvar till Julen, jag längtar! Har börjat med julté och tjyvlyssnat på julmusik och snart blir det lussebulls bak!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie Bühlman

Så härligt att följa dig och din fina fam.. Längtar att få läsa mer..

Svar: Tack vad kul, har legat lite lågt med skrivandet ett tag, får se om det blir lite mer nu!
Kram A
Anna

2013-10-26 @ 20:27:48
Postat av: Anonym

Hoho! =)

2013-11-02 @ 00:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0