Av barn får man höra/läsa sanningen...

Visst känns det att vardagen har dragit igång på allvar igen. Semestern är ett minne blott och har bytts ut mot fritidsaktiviteter och föräldarmöten. Nu måste planeringen sitta som en smäck så att man gör rätt prioriteringar med de få timmar man har att fördela på allt man måste göra och allt man vill göra! Än så länge är kvällarna hyfsat långa men om en månad, när mörkret infinner sig redan vid sjutiden på kvällen, kräver kroppen också mera sömn. Jag tänkte bjuda på en bild av ett brev som min yngsta hade skrivit i skolan till föräldrarmötet, vi skulle hitta vårt barns bänk genom att läsa dessa som var placerade på bänkarna! Ja ni hajjar va?!
Ja nu har jag erkänt vad jag prioriterar med min tid om kvällarna, moahahahaaaa ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Ha ha, underbart! Barn är härliga.

2013-09-10 @ 12:31:43
URL: http://www.linnidag.blogspot.se
Postat av: Sarah

Men Goa Tilde 😄😄😄😄 Fast vem älskar inte godis....?

Svar: Mmm, förstår du nu Sarah att jag ALDRIG skulle klara av en utmaning att inte äta godis på en månad.. Jag kämpar stenhårt med måndag till torsdag :)
KRAM
A
Anna

2013-09-10 @ 19:17:24
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se
Postat av: Ylva

Ha ha vad skön hon är Tilde!!
Kram

2013-09-14 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0