ENERGI

Det har jag tankat hela dagen, först ett pass på gymmet, 30 minuter core och 80 minuter löpbandet, min duktiga mamma testade core passet i dag, gissa om vi skrattade efteråt, hon pratade mest, om att det var jobbigt och hon kunde inte övningarna, men kul hade vi, vet inte om hon någonsin stiger in i salen mer, dock!
Sedan åkte vi och gjorde av med lite pengar, en mulvadsfärgad Gant tröja och ett par Tommy Hilfiger skor blev det!
Kvällen avslutade vi, jag och mannen med god mat med fina vänner på stan! Om någon missat det så kan jag informera att hela stan har varit avstängd pga Halvmaran så vi fick åka tunnelbana, gissa om det var ett äventyr för maken, som inte ens visste hur man tar sig genom spärrarna, hehe..
Just nu sitter Olivia hos Tilde och läser Tomtarnas julverkstad.. Jo vi ser alla fram emot Julen i vår familj
 
Kram & Gonatt♥

Kommentarer
Postat av: anna

åh vilken fin gant tröja! älskar verkligen den där modellen! :)

Svar: Visst är dom, jag råkade krympa två favoriter förra vintern så nu måste jag köpa fler 😃
Anna

2013-09-21 @ 23:21:16
URL: http://annabetlehem.blogg.se
Postat av: Agnes Bjurek

Så mysiga bilder!

Svar: Vad kul att du tycker det, inte ofta som kameran är med så det mesta blir ju med mobilen därför lite du & så med kvalitén!
Anna

2013-09-21 @ 23:41:45
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0