Godmorgon lördag!

Hoppas ni har vaknat till en fin dag!
Måste få säja att det verkligen är jättekul att se hur statistiken ökar, till alla nya läsare, Välkomna, hoppas ni stannar!♥!
I veckan var det fullt ös, torsdagen spenderade jag på Clarion hotell Arlanda, konferens. En inspirerande och rolig jobb dag, träffade kollegor från runt om i världen, Quatar, tyskland och Norden länderna.
Det känns alltid lite skumt att vara på Arlanda utan att åka någonstans... Jag har inte lärt mig att fota allt jag gör så att jag ska kunna ladda upp här på bloggen, jag fotar bara när jag ser något som jag verkligen gillar, nu kanske ni tror att det bara kommer att bli matbilder men då har ni fel :)
Nej, jag gillar snygga toaleller, det går jag i gång på, smet i väg och besökte denna lilla vrå mer än en gång kan jag lova! Rent, snyggt och alldeles lugnt, ja lite knäppt, jag vet!
I går blev det tvära kast, en dag på IKEA för inhandling till jobbet. Man är väl flexibel :)
Denna frukost bricka betalade jag FEM kronor för, en lugn och skön start på dagen med en fin kollega, det är vardags lyx, tycker jag! Lite matbilder måste jag ju bjuda på, hehe  På kvällen blev det en sväng till gymmet, det var gott om testotseron kan jag lova, inte en enda tjej under en hel timme, sedan fick jag lite sällskap
Men jag trivs här & snart är det dags igen, ska köra lödagens core pass och 40 minuter löpning, dessutom så antog jag utmaningen som Johanna Toftby startade,100 squat på 100 dagar, vad tror ni om det? Får vi tajtare rumpor till jul tro?
Just nu ligger vi fortfarande i sängen och myser, dricker kaffe, kollar TV och uppdaterar oss på alla sociala medier medans dom på TV pratar om hur stressade vi är med denna ständiga uppkoppling på nätet.. Vad tror ni?
Anders är lite piggare just nu, skönt efter ett par veckor av tung trötthet.
Ja, som ni märker är humöret lite bättre igen, Tack för all pepp i kommentarsfältet, underbart att se vilken medmänsklighet vi har!!
♥STOR KRAM TILL ER ALLA DÄR UTE♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Då kör vi nu Anna, jag har oxå börjat med 100 squat om dan jäklar vilka fina rumpor vi kommer få❤ha en underbar helg vännen! Puss

2013-09-14 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0