Lycka eller Ångest, det vänder snabbt

Sitter just nu i soffan med Olivia, vi sitter med varsin dator i knät, Tilde ligger i sin säng och sover och Anders är och spelar hockey! Känner mig så lyckligt lottad över mitt liv, hur det har blivit! Kunde inte för mitt liv tro att jag skulle bli så här rik på lycka när jag var yngre, visste inte ens att det var det här jag ville ha. Har lagt in alla kostnader för nästa månad och gått igenom kommande utgifter och inte ens det kan ta udden av min sköna känsla.Det känns som att vi fick en andra chans när Anders fick vetskap om sin sjukdom, självklart är det långt ifrån alla dagar som man känner så här, lika ofta kan jag vakna med en enorm ångest som griper tag om hela min kropp och lamslår varenda muskel i kroppen men det är bara att tacka för alla dagar som man får vara glad och lycklig♥
Mina fina tjejer ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0