Massor av känslor

I går var en dag med massor av blandade känslor! Vi fick ett tragiskt besked att en mamma till en flicka i skolan somnat in, självklart svårt att inte bli berörd av det även när man inte känner varandra. Bara tanken på att en lite flicka aldrig mer får krypa upp i sin mammas knä och höra orden - Allt blir bra igen, får mig att fullkomligen bryta ihop, alla våra tankar gick till familjen ♥
Sen skulle jag och Anders åka in till stan för att gå på China teatern, jag fick Rock of ages biljetter i födelsedagspresent, trode inte att det skulle bli kul med tanke på hur dagen startat men det var så fantastiskt, roligt och underhållande. Johan Rehborg var helt underbar!!!
Efter föreställningen gick vi en promenad genom stan, hungriga var vi och en Italiensk restaurang dök upp lägligt, vi hade inte bokat något och lönings helg i Stockholm är ingen lek :)
En stund att bara sitta och prata om allt och ingenting, det är vi dåliga på i vanliga fall så det vart en extra mysig stund. Vi bestämde att vi snart skulle åka in till stan igen och bara promenera runt och mysa tillsammans, vi får väl se när omdet blir :)
Vi sprang in i ett gäng killar i fina uniformer och nyfikna som vi är frågade vi såklart var dom kom ifrån, Syd Koreanska sjömän! Jättefina!! (Ledsen för dålig bildkvalité)
Idag ska jag fixa med mina blommor ute, köpa lite nytt att pryda trappen med, en bio kanske man hinner med också, vi får se.
Önskar er en fin söndag♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0