Nu har han gett upp

Ja, jag tror att han har bestämt sig, eller helt enkelt gett upp. Att vara beroende av sjukvården är bland det tyngsta och krävande jobba man kan ha och det är inte alltid det finns ork till det tyvärr. Att var friskt sjuk är nog det som är värst.. Alla läkartider för undersökningar, miss i systemet skapar dubbelbokningar och tider för besök man redan varit på... Så Ja nu har Anders bestämt sig, och jag är inte alls med på beslutet vill jag tillägga, han kommer inte att gå till sin läkare mer. Endast tiderna för magnetkameraundersökning kommer att prioriteras! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, en del av mig känner förtvivlan och vill dra honom till sjukhuset medans jag har en enorm förståelse för hur han känner♥
Vill att han ska må bra och få många friska år tillsammans med oss 
Ibland är det bra att blicka bakåt och se hur mycket man har gått i genom och klarat av, vill aldrig hamna där igen! Känner en enorm tacksamhet över det vi har idag♥♥ 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kram ❤

2013-09-19 @ 20:42:54
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se
Postat av: Sarah

Kram ❤

2013-09-19 @ 20:42:56
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se
Postat av: cissi

Undrar hur de som beslutade om systemet tänkte?
En hel vetenskap o heltidsjobb att vara sjuk.
stor kram till er!

2013-09-19 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0