Vilken dag

Vilket kanon väder det blev efter veckans regndagar, nu har jag och Olivia kört ett pass på gymmet, lördagar är mage dagen, ett stenhårt Core pass kör slut på den bästa men kul är det
Kan berätta nu att jag har fastar i veckan, fem dagar för att vara exakt! Shit vilken pärs, drömt om mat i fyra dagar men i går, sista dagen DÅ kändes det äntligen bättre, pigg och fylld av energi som håller i sig än. Nu upptrappning, inte hetsats som jag planerade dag tre och fyra utan sansat intag. Lycka till...
Lax med fetaost spenat och grädde till familjen, kokt broccoli till mig!

Önskar er en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är så stark och duktig med mat o träning. Själv ligger jag och möglar under en sten typ,är i usel form på alla plan. I te kul alls, men hjärtat och hjärnan synkar inte alls för tillfället :-(

Svar: Tror att vi måste ses snart, kanske en promenad någon kväll hinner du med det om jag letar upp dig under stenen 😉 Stor Kram
Anna

2013-09-21 @ 16:45:04
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0