Snorigt

Kan inte låta bli att ligga här i sängen och tycka lite synd om mig själv, idag skulle jag gått ut med syrran och ett gäng underbara tjejer, vi skulle först i väg på en överasknings grej och sedan middag och drinkar i stan! Hur ofta gör man sånt? Alldeles för sällan och då går jag och blir sjuk. Har sett fram emot den här dagen i flera veckor, men det hjälper ju knappast att ligga här och deppa. Nu laddar jag för att bli frisk fortast möjligt, ska ta nässpray, Ipren, strepcil, sinova, dricka te och bara vila, så hoppas jag kunna köra ett pass på gymmet på måndag. Trodde väl aldrig för ett par månader sedan att jag skulle längta till dit, då var det bara ett nödvändigt måste att pallra sig till gymmet och ursäkterna att slippa var många, gud så påhittig man blir när man vill slippa något som man tycker är jobbigt.
Vill hellre vara här..än ..
Ligga här... Fast just nu, allra helst vill jag sitta med tjejerna och skratta och dricka vin!!

Kommentarer
Postat av: Sofie Eklund

Älskar de där kopparna! Har sånna på jobbet och jag kan i princip inte dricka kaffe ur någon annan kopp :p

Svar: Ja visst är dom mysiga, Nu har alla utom en gått sönder så det är dags att införskaffa flera. Ksnake skulle man köpa olika färjer denna gång?!
Anna

2014-02-17 @ 21:32:25
URL: http://sofieklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0