Gott Nytt 2014

Gott Nytt År 2014
En fin kväll som vi fick fira med familj och vänner
En lyx att vi får vara med om det här, tredje året i rad, många kanske tycker att man borde göra nya saker men det här är något som jag kommer att sakna stort när jag inte kommer åka hit!
Kusinerna, tyvär ligger Jossan sjuk hemma i huset men vi tänker på dej ♥
Min fina mamma
Finaste syster och moster
Och lilla pappsen som sitter och messar sin lillebror
Ett riktigt Gott Nytt År allesammans, 2014 blir ett Toppen År!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Va roligt att du så flitigt uppdaterar bloggen så jag får ta del av er semester och också får lite sol😃 jättehärliga bilder, jag förstår varför ni återvänder. Men om ni inte vill ha sol nästa nyår så kan ni väl hänga på oss och få lite snö & skidåkning? Kram Sussi

Svar: Låter lockande med skidsemester, men du vet hur det kommer låta i backen😘
Anna

2014-01-01 @ 11:21:40
Postat av: Sarah

Gott nytt år till alla er i Thailand :-)

www.ytaodjup.blogg.se

2014-01-01 @ 16:50:55
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0