Hej mitt vinterland

Gud vad mysigt det är att vara hemma igen, att få kramas med Anders och mysa i vårt fina hem❤️
Igår var det upp packning och jobb hela dagen, somnade in gott kl åtta.
I dag tog vi oss upp till gymmet
Körde ett Core pass, har längtat hit den sista veckan, visst vi hade ett gym i närheten av huset men tyvärr är jag inte lika bra på att ta mig dit som här hemma. Det kändes att det var fyra veckor sedan sist men nu kör vi! 
Något som jag tycker om när vi är i Thailand är den avskalade känslan av saker, man har inte en massa kläder, smycken eller prylar överallt bara det man verkligen behöver så idag har jag kör RENSNING, smycke skrinen har tömts och rensats ur och jag har rensat bort en massa halvfulla och gamla smink och hudvårds produkter! Underbar känsla, kanske orkar ta klädgarderoberna i morgon?! 


Nu mys i soffan, hade besök av min fina vän Maria en liten stund❤️ Snart middags lagning och en sväng till Kvantum!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Välkommen hem :-)

Svar: Tack 💝 Ska vi försöka ses, en fika nu när du är fri👍
Anna

2014-01-18 @ 22:40:25
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0