Kan det vara ett Hejdå?

I dag har jag haft en date med min fina syster, skulle ha träffat min fina svägerska men hennes dotter mådde inte bra så vi sköt på träffen då vi vill ha med tjejerna också. Hoppas du mår bra nu Celina ♥
Jag och syrran åkte och handlade födelsedagspresent till lilla pappsen som fyller år på onsdag. Mysigt och behövligt att få vara ensam med syrran, vanligtvis har vi en klan av ungar när vi ses, även om det också är kul så kan man ju ha behov av att prata lite ostört ibland. Tacksam att hon finns i mitt liv ♥

Nu har Anders fått tid för röntgen igen, i Mars ska dom kolla "den gamla vanliga tumören" och "det" som dom har upptäckt på halsryggen. Självklart avspeglas detta på mitt humör, tankar och funderingar är inte lika klara och rationella. veckorna från det att Anders fått kallelsen till provsvaret kommit är tyngre än övriga veckor.
Funderingar kring livet gör sig påminda hela tiden, prioriterar man rätt saker? Fokuserar man på det som är viktigast, har vi fokus på att leva eller mest på att överleva? Harvar vi på i vardagen och mest längtar till något annat hela tiden? Ja det snurrar en hel del just nu, som ni märker! Visste inte riktigt vad jag skulle få ut av att blogga när jag började men kände att det var ett skönt sätt att få ur mig saker samtidigt som det dokumenterades. Senaste tiden har dock bloggen mest handlat om rätt ytliga ting, kanske lite av den jag är så klart, det kan jag erkänna men det var inte riktigt tanken från början. Just nu har jag lite funderingar att sluta blogga, i alla fall för en tid. Tycker att det är kul men hittar ingen skrivar lust just nu och då går det trögt. Känner och funderar mer och mer på hur mycket man ska dela med sig av, hur privat man ska vara. Hur mycket ska man dela med sig av på sociala medier, Facebook, Instagram och blogg?
En Stor Kram till alla er som hälsat på här inne, ni som kommenterat och delat med er av åsikter och annat! TACK, det har varit underbart att läsa om er OCH er omtanke för min familj ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Helene

Hoppas att du finner någon ro i dina tankar. Livet är väl ack en enda stor härva av såväl ytliga som djupa tankar. Var rädd om dig och ha det så gott.
Kram Helene

Svar: Du har så rätt Helene! Stor Kram
Anna

2014-01-26 @ 21:59:53
Postat av: Erika

Styrkekram!

Svar: Kram Erika!
Anna

2014-01-27 @ 12:09:32
Postat av: jessika

Önskar att jag kunde skriva att sluta oroa dig, men vet av egen erfarenhet att det är svårt..... Skickar lite energi till er att orka ta er igenom de här månaderna!
Sedan önskar jag dig lycka till om du nu väljer att avsluta ditt bloggande <3

Kram kram

Svar: Tack Jessica för värmande ord! KRAM <3
Anna

2014-01-27 @ 19:25:22
Postat av: Eva Mankler

Jobbiga funderingar! Hoppas att allt går bra! Även om jag inte skriver så ofta så är jag inne och läser din blogg varje dag, så det vore tråkigt om du slutar skriva.
Kramar i massor

Svar: Tack Eva! Vad roligt, Tror att det blir svårt att sluta, trivs med allt som hör sidan till! Stor Kram <3
Anna

2014-01-28 @ 06:30:19
URL: http://blogg.mankler.se
Postat av: Susanne Martinez (Stefansson)

Stor kram <3

Svar: Tack vännen!! En stor kram till dig! Kul att se lite om dej på Facebook, du har en jätte fin familj <3
Anna

2014-01-29 @ 21:23:22
URL: http://fantasticdog.com
Postat av: Anonym

Kram till dej och familj

Svar: En Kram till dig, Anonym <3
Anna

2014-01-29 @ 22:02:33
Postat av: Anna

Det är väl precis så en blogg ska vara. En blandning av djup och yta. Precis så är ju livet! Kram

2014-02-05 @ 13:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0