Man vet aldrig vad man får uppleva på vår resa

Jag har två tuffa ungar, dom klarar sig utmärkt själva, så länge de har varandra få fixar de det mesta.
Hittade dom ätandes på restaurangen vid lunchtid, jo visst har jag koll på mina barn :)  (dom hade sagt till)
Idag promenerade vi från stranden upp till stan, Olivia hade beställt eftermiddags fila på...
Ja, Starbucks ❤️
Liten pick nick på eftermiddagen, fina syster ❤️
En annan typ av utebelysning när vi promenerar genom stan, något att ta efter hemma, kanske?!
I kväll på nattmarknaden så jag något jag inte sett förut, en liten pojke låg och sov på en säng i ett av stånden, vad gör man när man måste jobba? Väldig skilnad från hemma..
Man ser en del elände här nere men ser också vilken skilnad turismen gör, för varje år vi har varit här har vi sett en förbättring av mycket, i år har vi bland annat fått vara med och skänkt kläder och pengar till Hua Hins barnhem och fått veta hur mycket och till vad pengarna gick. En insamling till en flickas skolgång komer att ordnas, kanske skriver ett inlägg om detta när vi kommer hem! Jag är väldigt glad att mina bortskämda svensk barn får se hur andra barn har det och hur man kan hjälpa. Vi har gått i livets skola senna resa ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0