Munkar

Idag var jag och mamma ute på lite äventyr egentligen skulle vi bara ner på stan och ta en fika och kolla en väska som mamma tittat på tidigare
Väskan köptes och en kaffe drack vi och sedan tog vi en runda på stan, först ofrivilligt för vi hittade inte gatan som vi tänkte gå på men hamnade här
Först ett jätte vackert tempel sedan en bakgård
Inte alls så fint och rent som där vi först gick in men en upplevelse. Sedan gick vi förbi skolan, där stod barnen, tonåringar & gjorde gymnastik övningar efter en kvinna klädd i militäruniform, något som vi kanske skulle ta efter där hemma, kanske skulle uppfostra våra tonåringar lite.
I går var vi på ett stort vattenland med grannarna, barnen & männen lekte i fem timmar, själv räcker det att jag tittar på en vattenrutschbana så blir jag åksjuk tyvärr för jag älskade sånt som liten. Jag kan lova att alla var trötta när vi skulle äta middag
Barnen har så kul ihop, leker Lassemajas detektivbyrå hela dagarna❤️ Pappan i familjen är en barndomsvän till Anders och vi träffades här ner för två år sedan utan att veta om att de också hade anknytning till Baan Lisa, super mysig familj❤️
I kväll blir det Födelsedagsmiddag på Ocean Side


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0