Sol, bad och äkta kärlek

Idag har vi haft en helt underbar dag på stranden, vindstilla, strålande sol, varmt i vattnet och god mat 
Tilde har längtat efter att rida , det finns hästar på stranden och idag var dagen för resans första ridtur
När vi höll på att diskutera vem eller vilka som skulle följa med på turen, jag släpper henne inte själv, då bestämde sig Jossan för att hänga med vilket kändes tryggt, hon har många års ridvana!
Tjejerna var så fina när de red iväg, efter en halvtimma kom Tilde galopperande tillbaka, gissa om Hon var lycklig!


Det här är äkta kärlek, Tårarna välde upp i ögonen när turen var över men då kom syrran till undsättning och inte alls rid van red hon i väg och lyckan var oändlig❤️
Tillbaka kom två tjejer galopperande ❤️
Jag kan lova att det inte var sista gången som tjejerna red här nere❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Jessika

Längesedan jag kommenterade här inne nu.....
Så underbart att se vilken mysig semester ni har önskar att jag själv haft råd med det tillsammans med min familj, men efter många års sjukskrivningar finns tyvärr inte pengarna till det. Men jag är SÅ glad över att själv vara vid liv och att min man haft en någorlunda höst med sina medvetandebortfall.
Blir även glad över att läsa din blogg och se hur bra dina döttrar och du tagit din mans sjukdom. Min dotter som nu är 7 år har precis börjat att "förstå" varför min man blir medvetslös.

Hoppas ni får en fortsatt underbar semester.
Kram Jessika

Svar: Vad roligt att höra av dig igen ❤️ Jag önskar att alla familjer skulle ha möjlighet att ha så mycket tid tillsammans set är ju det som är viktigast, sedan att ha möjlighet att göra de resor som vi gör är verkligen ett privilegium, att vi kan göra det är helt och hållet tack vare Sofias Änglar & Min vän Sussis förtjänst. Hade det inte varit för dom hade vi troligtvis lagt både tid & pengar på renovering av huset. Idag kan vi vara tillsammans och spara pengar tills resor och anammat som barnen kommer att minnas ❤️
Anna

2014-01-06 @ 21:54:46
Postat av: Anna

Sorry, menade under att klippa mitt svar, sitter med mobilen och det blir inte alltid helt rätt. Vet inte hur länge din man varit sjuk men hoppas att ni får all den hjälp ni behöver, vi har alltid varit öppna mot flickorna om Anders sjukdom och lovat att alltid vara ärliga om dom ställer några frågor, Olivia är ju lite äldre och har haft ett behov av att veta läget.
En stor Kram till dig och hoppas nu haft en fin Jul ❤️

2014-01-07 @ 07:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0