Söndag och snart tjugondagknut!

Legat och läst lite på sociala medier nu på morgonen, verkar som att man har tröttnat lite på julen där hemma, själv njuter jag i fulla drag när jag ser ett hotell pyntat med gran, julblommor och ljusslingor, de är bra på sånt Thailändarna
Tycketratt det lyser upp och värmer omgivningen så fantastiskt 
Min omgivning lyses också upp av dessa två ❤️❤️
Fast jag kan förstå att man vill fixa hemma, ta ut det gamla och in med lite nytt. Tror att de flesta tycker om att ta fram Julen men njuter kanske lika mycket av att kasta ut den, eller?!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej och gott nytt 2014 till dig och din familj! Roligt att läsa om hur ni har det. Tillhör de som just nu börjat plocka ut julen, solen skiner in genom (de oputsade;-))fönsterrutorna i Mölnlycke, så jag satsar mera på att det blir ljus och värme snart...och ut med julpyntet! Ha det fortsatt bra hälsar Helene

Svar: Det är skönt att få lite uppdattering på vad som händer där hemma! Tack ❤️
Anna

2014-01-05 @ 11:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0