Yta?!!

Idag har jag varit på ett favorit ställe, Eriksbergskliniken ❤️Dags för den andra kemiska peelingen! Super härligt, verkligen något som jag är så glad att jag bokade in innan jul, härligt att ha fyra tillfällen, var tionde dag, att få bli ompysslad av finaste Lena❤️
Eftersom att man inte ska träna efter denna behandling mötte jag upp mamma på Stureplan
Fortfarande lika fint pyntat sim innan Jul! Jag är på jakt efter en ny väska, vill helst att datorn ska fp plats i den. Jag hade nig tänkt att köpa den klassiska Michel Cors väskan men nu fick ju Olivia den i Julklapp så den får jag nog tänka bort. 
Vad tror ni om någon av sen här, eller
Denna? Eller...
Kanske den här?? Oj vilka bekymmer, vi var tvungna att gp till NK och äta lite
Jag måste nog fundera lite till innan jag slår till, kom gärna med förslag❤️
Nu ska jag mysa en stund ned Olivia innan det blir lite läsning! 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Oj många fina men mina favoriter är den helsvarta el svart med mörk bruna detaljer Säg till när de e dags att inhandla så följer jag gärna med och klämmer lite😍

2014-01-24 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0