Ära eller ätas??

Kom igång rätt bra med träningen i vintras och kämpade på, (ja det kan vara rätt kämpigt för mig att bibehålla intresset för vad det än må vara och krävs det dessutom mycket energi kan det bara riktigt kämpigt) ända inpå semestern. En vecka i Grekland trasade sönder rutinerna totalt, när vi nu drog vidare till Gotland är förfallet totalt, har orkat ett Squats pass ett par gånger under denna treveckors period, thats it.. Tänker på gymmet dagligen, antagligen kroppen som gör mig påmind, matintaget har förändrats helt, kvarg frukosten har bytts ut till mackor, lunchen består inte längre av kyckling eller lax och kokta grönsaker utan mer av kaffe & smörgås och middagen är inte längre kolhydrats låg kost utan falukorv & makaroner hemma eller en stor taco tallrik på byn! Kvällen avslutas med vinergum som sväljs ner meden chokladkaka...
Ja vad ska jag säja, har ingen ursäkt, inget att gömma mig bakom bara den råa & sanna verkligheten! 
Jag försöker tänka positiva tankar som att Imorhon Då.. Osv men Vet med mig sanningen.. Gymmet kommer att bli plågsamt när jag är tillbaka, ska tillåta mitt förfall dena sommar utan en massa ångest och dåligt samvete! För jag mår bra och jag är lyckligt lottas att ha möjligheten att få semestrar med min familj som vi gör denna sommar. Jag har slutat ta saker som det för givet, vi vet aldrig hur vi mår eller hur vi har det nästa sommar❤️


Kommentarer
Postat av: Jessica

Raring, din kropp och själ visade rätt tydligt att den behöver vila. Gymmet finns kvar i höst, en sommar utan träning är inte hela världen. På riktigt.

Svar: Kanske har du rätt?!?
Anna

2014-07-21 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0