Dela med er eller inte..

Tog ett uppehåll från bloggen ett par månader och funderingen just nu är om jag vill, kan & orkar skriva igen.. Saknar delar av skrivandet men känslan att inte kunna skriva fullt ut gör att jag känner mej lite bakbunden, tanken när jag började blogga var ju att jag skule skriva av mej men riktigt så öppen har jag svårt att vara. Känner fortfarande en viss rädsla eller osäkerhet över hur öppen man kan eller ska var.. Att bara lägga upp dagens outfit eller bilder på vad barnen gör var inte riktigt min tanke med den här sidan.
Undrar hur ni andra blogger tänker & känner!?! 
Har en hel del känslor & tankar som jag kanske skulle dela med mig av här...
Funderar & återkommer😘

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är iallafall väldigt glad att få läsa dina blogginlägg igen. Det ger mig en känsla av att få umgås med dig som jag saknar så. Även fast jag självklart helst skulle velat träffas och umgås i det verkliga livet, så som det en gång var ❤️ Jag blir glad av att få ta del av dina tankar och funderingar! Kram finaste du och gör det som känns bäst för dig själv och ingen annan!

Svar: Tack för de fina orden❤️ Kul att du vill läsa☀️Vem vet, kanske möta våra vägar igen! Kram
Anna

2014-07-16 @ 14:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0