Vad behöver vi egentligen??

Nu har vi landat på landet efter tre veckors kringresande på diverse semester resemål. Ett hus på trettio kvadrat där vi sover i bäddsoffa i köket medans tjejerna delar våningssäng i ett rum som även används som förvaring av kläder, sängkläder, picknick korgar, böcker, kylväskor, extra element, fläkt för varma dagar, dynor till två grupper utemöbler, fiske redskap ja ni kan föreställa er kanske... Men det roliga är att vi trivs! Tjejerna längtar ut redan och redan i januari börjar dom prata om Märsön. Min fundering är vad det är vi har behov av? Först jobbat vi skiten ur oss år efter år för att kunna bo i stora hus eller fina lägenheter med dyra fina möbler, ha råd med långresor till Fjärran öster, stads resor på hösten, Gotland, Öland you name it. Vi ska ha fina bilar, dyra kläder, träningskort på diverse gym. MEN vi åker gärna ut till våra primitiva stugor när vi vill känna lugnet och njuta av ledigheten till Max. Hur fungerar vi???


Kommentarer
Postat av: Sarah

Själv fungerar jag som så att jag mår bäst när jag får en bra mix av båda världarna :-)

www.ytaodjup.blogg.se

2014-07-29 @ 09:32:16
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh äntligen! Har inte kunnat komma in på din blogg på flera månader. Det har stått att den är lösenordsskyddad. Gillar din blogg jättemycket och hoppas jag kommer få fortsätta följa den! Både om stort och smått, djupt och ytligt! :)

Svar: Jag stängde ner bloggen ett tag där av att du inte kunde komma in men nu hoppas jag att den får vara öppen ett tag igen 😃 Kul att du tycker om den, att få meddelanden som ditt gör att det är roligt att skriva💛
Anna

2014-08-03 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0