Alla är lite här och där

Idag var det årsmöte & städdag med våra härliga grannar. Vi bor i en radhus förening med endast sex familjer och vi har en gemenskap dom är svår att slå! Ingen ångest över dessa sammankomster, tvärt om, kan sakna samtalen under senhösten och vintermånaderna när man inte ses så ofta.
Just nu ligger jag i soffan i hallen och kollar film medans övriga familjemedlemmar är utspridda, handbolls match och kompis häng❤️
Renovering av vardagsrum pågår därav hall, kök och vardagsrum i ett, ganska mysigt, har fått möblera om en aning men ombyte förnöjer har jag hört
Min utsikt från soffan
Hoppas ni har en mysig lördag❤️

Kommentarer
Postat av: Pernilla Hagberg

Låter som du har en härlig lördag med lite egentid;) Spännande o se hur fint vardagsrummet blir, härligt med nytt o fräscht!
Själv har jag målat ett inköpt bord från blocket som ska rustas upp lite, får se hur det blir.. Har länge velat ha ett vitt runt köksbord så nu tog jag tag i saken o fyndade ett begagnat😊
Ha en fortsatt skön helg! Puss❤️

2014-10-25 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0