En intensiv helg

Haft en intensiv men härlig helg som började med middag och tjejmys hos syrran i lördags, skratt och djupa samtal avlöste varandra i timmar
Härliga tjejer♥
Igår, lördag, åkte A till landet för att stänga igen för vintern själv gick jag en sväng till gymmet, ett Zumba pass fick bli min lördags träning, styrka kör jag mest i veckorna då kan jag alltid köra med någon vilket jag behöver för att få energi och våga köra lite tyngre.
Innan A han hem var jag tvungen att ge mig in till stan, skulle träffa två fina vänner för lite mat och sen timmar med Feel Good, Flashdance SHIT SÅ BRA!!!

Tack fina Sussi för att du gjorde detta möjligt♥
I dag har vi varit och ätit buffé på Herrängens Gård, vilket ställe! Lyxit att ha detta på promenadavstånd
I kväll kokade jag risgrynsgröt, hög tid att börja med Höstmys/Julmys, kalla det vad ni vill men det här är verkligen Min årstid, älskar allt som hör den till
Närbild på mitt mys i soffan
Kör på lite Johan Falk också, kan det bli bättre♥
 
Kommer lägga upp ett inlägg med lite djupare funderingar & tankar framöver men just nu är ytlihet i bloggen ett måste, trist kanske ni tycker men för att orka och för att alla i familjen ska hinna få information först får bloggen annat vänta lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du haft en toppenhelg! Kan bara hålla med så mysigt o snart börja julstöka🎄
Tack för senast så mysigt o se dig igen o som sagt en juldejt måste vi få till vad säger du om den 27/11? Puss o stora kramen

2014-10-13 @ 08:16:21
Postat av: Pernilla Hagberg

Låter som du haft en toppenhelg! Kan bara hålla med dig såå mysigt o få börja julstöka lite snart vi som bara ÄLSKAR julen🎄🎅
Tack för senast så härligt att ses o skratta ihop över lite mat o vin! Tycker absolut vi måste få till en juldejt vad säger du om den 27/11? Ha en härlig dag😉puss o kram

Svar: tack själv :) 27/11 är bokad i kalendern!KRAM
Anna

2014-10-13 @ 08:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0