Livet är inte alltid rättvist..

Vet inte riktigt vart jag ska börja, en storm av känslor har tagit över min kropp de senaste veckorna och mycket energi har gått åt till att bara hålla allt i styr. Försöker och tycker att jag klarar det förhållandevis bra, att tänka positivt och njuta av nuet. Nu gäller det att fokusera på barnen, hemmet, och A.

Dagen innan vår underbara Londonresa i september fick A ett samtal från läkaren, inget roligt samtal och tyvärr blev vår stora tjej vittne till detta utan Anders vetskap, svårt att veta vart man har barnen när man pratar i telefon, hur man än försöker så har dom öron som över hör det mesta. 

Som att inte hjärntumör är tillräckligt att behöva leva med har nu A fått vet att han fått MS, Multipel Skleros.. Vet inte mycket om denna sjukdom och vet inte om jag vill veta heller, har lovat mig själv att inte Googla utan väntar nu på ett läkarbesök som skall bli under hösten. Många tankar som snurrar såklart, vad innebär detta? Är det en förklaring till varför A inte har känsel i foten? Förklaring till ökad trötthet? Har sjukdomen koppling till hjärntumören eller hade han blivit drabbad ändå? Påverkat detta tumören och hur mycket kan kroppen orka? Ja frågorna är många och läkarbesöket är välkommet nu.

Näe Livet är inte rättvist men jag är ändå glad över att vi har det liv vi har och vägrar att vika mej för sjukdommar, vi har världens finaste familj och någonstans så tror jag att vi svettsas samman och blir starkare av motgångar.



Kommentarer
Postat av: cissi

Men oj..
Stor kram till dig & familjen ♡

2014-10-15 @ 17:11:36
Postat av: Jessika

Åh tänker på er mkt trots att jag inte känner er! Kanske för att er situation verkar ganska lik vår....
Men jag och min man är övertygade om att vi bli starkare! Men med det menas inte att vi inte tillåter oss att falla och vissa dagar tycka allt är pest. Men då tankar vi energi genom varandra och våra barn <3
Hoppas att ni har ett sett att finna ro.
kram Jessika

2014-10-17 @ 19:20:51
Postat av: Anna

Varma kramar!

2014-10-17 @ 21:46:32
Postat av: Britt

Vad säger man... Jag hoppas att ni kan känna att det finns människor runt om i världen som stöttar er med kärlek och värme .Stora varma kramar till er

Svar: Tack fina💛 Ja vi känner verkligen att vi inte är ensamma. Mycket kärlek och värme finns omkring oss. Stor Kram till er & Tack för att ni hör av er ibland, det värmer så gott💛
Anna

2014-10-18 @ 15:51:33
Postat av: Susanne

Hej
vill bara sända er de varmaste tankar o hoppas Anders kämpar på,såg pogramet om er o tänker på er då o då varma hälsningar till er mvh Susanne

Svar: Tack finaste Susanne❤️ Det värmer så att få dessa fina sån hälsningar! stor Kram Anna
Anna

2015-05-18 @ 21:42:54
Postat av: Anonym

Livet är inte rättvist!
Hittade din blogg av en händelse.. Min man har också en hjärntumör och opererades för 1 år sen. Vi har tre barn och försöker att ha ett så normalt liv det går mitt i allt. Tack för bloggen!

2016-02-08 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0