Att vara tacksam för så mycket

Hemma igen efter en helt fantastisk helg i London, vi har promenerat mellan 10-12 timmar om dagen med kortare pauser för lunch, fika och middag. Sol och 25 graderas värme har vi njutit av, det hör ju inte till vanligheten i London vad jag förstår
Vi har promenerat på Oxfordstreet, I Hyde Park, promenerat runt i Notting Hill, tittat på Buckingham Palace
Big Ben 
Besökt Madame Tussauds
 

Tyvärr började jag första dagen med att promenera runt i lofers och det straffade fötterna rejält. Fick kompensera det med nya träningsskor med tempur sula, gissa om det var som att gå på moln.
Jag är så stolt, framförallt över Tilde som har promenerat, skrattat och pratat hela dagarna, inget gnäll alls fast vi gått så långt och det inte alltid varit speciellt mycket för Tilde att titta på.
Tjejerna har shoppat massor, Jag och Olivia fick ett par timmar själva på stan och gissa vart vi passade på att spenera dom..

Firade ju min födelsedag här och jag har alltid drömt om att äta en äkta Afternoontea i London och det var precis vad vi gorde

Ett jättefint ställe med kanon goda scones, mysig Engelsk miljö och härlig personal
 

När vi kom till hotellet den kvällen fick jag detta mottagande

Vackra blommor från min finaste syster och champagne från underbara Sussi❤️ Man kan inte bli mycket mer bortskämd, ser ni väskan som skymtar till vänster.. Födelsedagspresent från Anders och tjejerna.. Dom är bara bäst, eller va!?!
Jag är så lycklig att vi fick denna helg tillsammans, kvallité tid med familjen är inget man kan få för mycket av, jag är inte den som längtar efter att börja jobba när vi haft lång semester tilllsammans, tvärtom så kan jag tycka att det är lite sorgligt att alla ska vara på sina håll så stor del av dagen.
 
I morse studsade vi inte upp pigga och glada promenerade tjejerna i väg till skolan men efter en stund kom dom hem igen, skolan gick inte att låsa upp pga åskoväder! Mysigt att kura inne när hösten kommit till stan
Bye Bye London för denna gång och hej vardag och hösten, nu jäklart ska vi höstmysa♥
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh vilken mysig helg ni verkar ha haft. Och så skönt att ni även hade kanon väder!
Kram

2014-09-23 @ 08:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0