Valvaka

Sitter just nu i soffan och lyssnar på valvakan på TV. Kan bara säja att jag är så besviken, tror att vi är många som känner en oro över framtiden nu. Men ärligt så orkar jag inte lägga energi över detta än, vi får helt enkelt se vad som händer.
Jag längtar tillbaka till vår underbara semester, nu har det gått ett tag och jag har fått perspektiv på sommaren och fattar att vi har Många härliga upplevelser att leva på i vinter 
En underbar vecka i Grekland bland annat! Så lycklig över allt ju har möjlighet att göra tillsammans❤️

Nu väntar vi på kallelse från läkaren, A har inte träffat sin läkaren på två år men nu måste det bli av...

Kommentarer
Postat av: Klara

Spännande med vakan! Besviken över regeringsbytet, eller besviken över SD's framgång?

Svar: SDs framgång. Övrigt, nja inte helt nöjd kan jag erkänna..
Anna

2014-09-14 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0