Slö söndag med packning i tankarna...

Godmorgon, eller ja.. förmiddag kanske passar bättre denna tid. Idag är en slödag, har inte kommit upp ur sängen än, ligger med datorn i knät, lagt in några räkningar, kollar lite bloggar och försöker hitta energi för att gå upp och dra igång denna söndag.

Vaknade i morse och blickade ut, det snöade.. inte svårt beslut att sluta ögonen ett par timmar till. Klockan halv elva kom Anders upp med kaffe, han tyckte nog att det räckte med sovmorgon då. Tjejerna är också sega på morgonen, Olivia kan ju sova hur länge som helst medans Tilde vaknar tidigare men ligger gärna i timmar och läser eller kollat TV. Anders däremot han tycker att hela dagen försvinner om han sover längre än till åtta... Nu har i alla fall Tilde kommit i väg till en kompis och Anders åkte i väg för att fixa lite grejer, Olivia och jag intar samma position..

Vad hittar man på i dag? Har bestämt att ligga lågt med shopping även denna månad så att hänga med Syrran till Bromma Blocks gick bort.  

Åh, i dag är det en sån där dag när jag bara vill sticka, hoppa in i bilen och åka.. vart, spelar mindre roll, bara bort! Men men det kommer ju inte att hända, i morgon är det jobb som vanligt och Göteborg står på jobb schemat denna vecka. Kanske skulle jag packa lite försöka vara lite mer förberedd än jag brukar kvällen innan jag ska iväg, då slänger jag ner det jag tror mig kunna behöva och mer där till. Idag kanske jag skulle försöka göra en lie mer planerad packning när jag har tiden. Tänkte att jag skulle klara mig med endast handbagage för det är bara två nätter, måste spara tid vin incheckningen för jag sitter i möte fram till en dryg timme innan flyget går, visserligen från Bromma men lite köer i Stockholms innerstad så är jag körd.. men då gäller mer planering, inga vätskor i handbagaget över 100 ml Visst är det så? herre gud hur ska detta gå... Behöver professionell hjälp känner jag, finns det packhjälp att beställa? Är det Rot eller Rut avdrag på det kanske? NÅGON??

Nu ska jag hämta upp lite frukost men kommer snart tillbaka, bloggen blir mitt kall idag!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0