Hur fungerat kropp & knopp

Jag har funderat en del kring varför!? Varför fungerar jag som jag gör, varför känner jag mig olika, olika dagar? Hänger ni med? Som i går till exempel, på jobbet höll både kropp och knopp sig hyfsat stabil men så fort jag klev innanför dörren hemma sjönk humöret, (kan flika in att det INTE är hormonell obalans vi pratar om nu, den har jag stenkoll på!) Olustiga känslor sköljde över mig, trötthet, otillräklighet, irritation över att ständigt vara en tjockis och ILSKA!! Varför blir det så här? Varför känner jag så här? Jaja, nu accepterar vi det vi inte kan förändra & förändrar det vi kan ♥
Happy Wednesday every one!
Denna bild får mig alltid att le ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Stora kramen till dej Anna, du är inte ensam..... 💕

2013-09-11 @ 22:51:17
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina Anna!!😊

2013-09-12 @ 22:26:39
Postat av: Helene

Hej Anna, vad 'modigt' av dig att våga skriva att inte allt är toppen jämt bara för att du har en 'blogg'. Jag önskar jag visste svaret, men jag känner igen mig...kanske håller man fokus och tempo uppe på jobbet och sen är man helt enkelt trött och missmodet får en chans att ta över? Jag 'skyller' det delvis på att jag är mitt i ett tufft klimakterie, men det är ju inte bara det...Ibland blir det bättre om man tränar direkt eftr jobbet, då piggnar man liksom till igen. Och skippar fikat på kvällen, som nästa dag kanske gör att man 'inbillar' sig att man är en tjockis, om du förstår vad jag menar. Ha en fin helg, idag är det en vacker fredag i Göteborg. Har suttit och läst M-magasin i solen och nu ska jag äta räkor, mums. Hälsningar Helene

Svar: Tack för dina ord, Helene. Det är det fina med bloggen, att man får dela livet men andra kloka människor som man annars aldrig hade träffat!Vilken skön dag du verkat haft :)

Kram till dig!
Anna

2013-09-13 @ 19:51:25
Postat av: Anne

Vill bara säga att det är en underbar blogg som du har och jag kommer att följa dig och hoppas att er familj kommer att må bättre snart.

Svar: Tack Anne, vad roligt <3
KRAM
A
Anna

2013-09-13 @ 22:44:30
URL: http://jageintebaramamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0